Estne, quaeso, inquam, sitienti

Estne, quaeso, inquam, sitienti in bibendo voluptas?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Videmusne ut pueri ne verberibus quidem a contemplandis rebus perquirendisque deterreantur? Scientiam pollicentur, quam non erat mirum sapientiae cupido patria esse cariorem. Si verbum sequimur, primum longius verbum praepositum quam bonum. Beatus sibi videtur esse moriens. Pugnant Stoici cum Peripateticis. Virtutis, magnitudinis animi, patientiae, fortitudinis fomentis dolor mitigari solet. Cur igitur easdem res, inquam, Peripateticis dicentibus verbum nullum est, quod non intellegatur? Duo Reges: constructio interrete.

Quae cum dixisset paulumque institisset, Quid est? Quaesita enim virtus est, non quae relinqueret naturam, sed quae tueretur. Verum hoc loco sumo verbis his eandem certe vim voluptatis Epicurum nosse quam ceteros. Sapientem locupletat ipsa natura, cuius divitias Epicurus parabiles esse docuit. Voluptatem cum summum bonum diceret, primum in eo ipso parum vidit, deinde hoc quoque alienum; Parvi enim primo ortu sic iacent, tamquam omnino sine animo sint. Audeo dicere, inquit. Non pugnem cum homine, cur tantum habeat in natura boni; An est aliquid, quod te sua sponte delectet? Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem.

Quippe: habes enim a rhetoribus; Collige omnia, quae soletis: Praesidium amicorum. Quae diligentissime contra Aristonem dicuntur a Chryippo. Eam stabilem appellas. Putabam equidem satis, inquit, me dixisse.

Utrum igitur tibi litteram videor an totas paginas commovere? Is es profecto tu. Ego quoque, inquit, didicerim libentius si quid attuleris, quam te reprehenderim. Nec vero alia sunt quaerenda contra Carneadeam illam sententiam. At iam decimum annum in spelunca iacet. Quam nemo umquam voluptatem appellavit, appellat;

Sin autem eos non probabat, quid attinuit cum iis, quibuscum re concinebat, verbis discrepare?

Atque haec ita iustitiae propria sunt, ut sint virtutum reliquarum communia. Pugnant Stoici cum Peripateticis. Dicet pro me ipsa virtus nec dubitabit isti vestro beato M. Non enim, si malum est dolor, carere eo malo satis est ad bene vivendum. Ad eas enim res ab Epicuro praecepta dantur. Nam, ut sint illa vendibiliora, haec uberiora certe sunt. Que Manilium, ab iisque M. Nihil opus est exemplis hoc facere longius.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *