Qui autem esse poteris, nisi

Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur. Beatus sibi videtur esse moriens. Frater et T. An hoc usque quaque, aliter in vita? Erit enim instructus ad mortem contemnendam, ad exilium, ad ipsum etiam dolorem. Duo Reges: constructio interrete. Quem si tenueris, non modo meum Ciceronem, sed etiam me ipsum abducas licebit. Est enim tanti philosophi tamque nobilis audacter sua decreta defendere. Cum autem negant ea quicquam ad beatam vitam pertinere, rursus naturam relinquunt. Sed ea mala virtuti magnitudine obruebantur.

Ergo opifex plus sibi proponet ad formarum quam civis excellens ad factorum pulchritudinem?

Neque enim civitas in seditione beata esse potest nec in discordia dominorum domus; Animi enim quoque dolores percipiet omnibus partibus maiores quam corporis. Sapientem locupletat ipsa natura, cuius divitias Epicurus parabiles esse docuit. Hic ego: Pomponius quidem, inquam, noster iocari videtur, et fortasse suo iure. Si alia sentit, inquam, alia loquitur, numquam intellegam quid sentiat; Immo alio genere; Sed tempus est, si videtur, et recta quidem ad me.

Et quidem, Cato, hanc totam copiam iam Lucullo nostro notam esse oportebit; Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum. Stoici autem, quod finem bonorum in una virtute ponunt, similes sunt illorum; Ut alios omittam, hunc appello, quem ille unum secutus est.

Sed ego in hoc resisto; Res tota, Torquate, non doctorum hominum, velle post mortem epulis celebrari memoriam sui nominis. Ut pulsi recurrant? Virtutis, magnitudinis animi, patientiae, fortitudinis fomentis dolor mitigari solet. Graece donan, Latine voluptatem vocant. Ergo ita: non posse honeste vivi, nisi honeste vivatur?

Vide ne ista sint Manliana vestra aut maiora etiam, si imperes quod facere non possim. Si quae forte-possumus. In qua quid est boni praeter summam voluptatem, et eam sempiternam? Fortitudinis quaedam praecepta sunt ac paene leges, quae effeminari virum vetant in dolore. Verum tamen cum de rebus grandioribus dicas, ipsae res verba rapiunt; Quid ei reliquisti, nisi te, quoquo modo loqueretur, intellegere, quid diceret? Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans;

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *